אולם אדווה

במרחק ריח מהים… במקום שבו מפליגים בדמיון, בתחושות, בזיכרונות, בתפילות…  במקום שבו מתמזגים האווירה והאווירה למשהו שקשה להגדיר ולתאר במלים אבל משהו שחשים אותו, מרהיב עין, שובה לב. משהו שכבר ממבט ראשון מסיר כל ספק ומבסס את הידיעה כי זה המקום שחיפשנו. כי כזה בדיוק נראה אולם האירועים האולטימטיבי, שאותו דימינו ושיווינו לנגד עיני רוחנו, כשחלמנו…

אדווה אירועים על הים, הממוקם במתחם מרכז אירועים כרמל, הוא המקום הטבעי, המתבקש והמועדף לקיום אירוע. חלל גדול, שניתן להכיל בו עד 600 איש, מעוצב לפי טעם ודרישה, עם נגיעות אישיות הייחודיות לכל לקוח על פי סוג האירוע, האופי והאווירה שרוצים לשוות לו

מדוע כדאי לקיים אירוע באדווה?

  1. כי לרשותכם מטבח גורמה ושפים שהם אשפים בהכנת כל תפריט מבוקש.
  2. כי לרשותכם צוות מקצוענים בתחום התאורה וההגברה.
  3.  כי לרשותכם צוות מלצרים בעלי תודעת שירות מפותחת ויחס אישי חם ולבבי.
  4. כי אין מקום יפה ממנו.
  5. כי אצלנו גם הפרט הקטן והשולי ביותר הוא גדול וחשוב.
  6. כי אצלנו אין סתירה בין יוקרה והידור לבין פשטות ופסטורליה אלא שילוב טבעי בניהם.

אדווה לאירוע שמגשימים בו חלומות

 הבעלים של האולם בפרט ושל מרכז אירועים כרמל בפרט, מקס חימי, הוא גם בעליהן של שתי רשתות מסעדנות מובילות (אל גאוצ'ו ובני הדיג). הידע העצום והניסיון הרב שרכש במשך 35 שנים בשני התחומים ובעיקר בשילובם כמכפיל כוח בכל המובנים בקיום אירועים, ידע שהשפעותיו ניכרות ובאות לידי ביטוי אצל כל אחד מאנשי הצוות שלנו- איש במקומו ובתפקידו – מאפשר לנו להציע ללקוחותינו את התנאים המיטביים לקיום אירוע במקום שאין אטרקטיבי ממנו לקיומו.

 אולם הטבוע בחותם הים

הים הוא לא רק לוקיישן. הוא לא רק נוף מרהיב. הוא לא רק מרכיב באווירה. הים טובע כל אירוע המתקיים באולם אדווה בחותמו. בתוך האולם חשים המשתתפים באירוע כי הם שוהים באנייה המאפשרת להיקסם מהים בעת שיט עליו.

 האירוע שלכם מוגדר כאירוע מוצלח טרם תחילתו ולו רק בשל מיקומו. לכן, כשאתם בוחרים לקיים חתונה, בר/בת מצווה, טקס השקה, מסיבת גיוס/שחרור, כנס חברה – תהיה הסיבה לקיומו של הכנס אשר תהיה – אתם בוחרים בכל מה שעומד בבסיס ההצלחה ומוציא אותה לפועל.